Mobilni e-commerce više ne predstavlja sekundarnu temu za e-trgovce. Naprotiv, M-Commerce samo što nije preuzeo apsolutni primat u internet kupovinama. U novembru prošle godine Digitalni Index je objavio da 49% svih poseta e-prodavnicama dolazi od korisnika pametnih telefona i tableta. U najrazvijenijim
Toliko smo se trudili da nam internet prodavnica izgleda baš onako kako smo želeli da nam je zadnja stvar na pameti bio izgled ikonica na našoj Internet prodavnici. Srećom po nas, danas nije preterano teško pronaći besplatan izvor inspiracije. U
Kada stojite na kasi u prodavnici, lako je uočiti kada kupci postanu uznemireni ili iznervirani. Nervozni pogledi na sat, glasno uzdisanje, govor tela kupaca… sve su to jasni znaci da proces plaćanja ne ide onako kako bi kupci želeli. Ali
Vaši kupci su mobilni – Da li ste i vi ? Era mobilnih uređaja je već počela. Uspešni e-trgovci već znaju šta je potrebno da urade kako bi iskoristili ovaj novi trend. U ovom tekstu ćemo pokušati da sa vama podelimo
Nielsen’s recent Global Connected Commerce Survey reinforced what we already know; consumers are continuing to expanding their shopping to online retailers outside their geographic region. In other words, the idea of closed domestic markets continues to erode. This trend is evident
U prethodnom članku pokušali smo da identifikujemo najosnovnije elemente za započinjanje Internet trgovine. Kažemo najosnovnije, jer, naravno, za uspešno pokretanje, a posebno vođenje svakog biznisa, pa tako i onog koji je online, nije dovoljno samo ispuniti osnovne elemente. Dobro osmišljen proizvod,
Glavna i najvažnija stvar koju trgovac treba da zna u vezi 3D-Secure transakcijama je sistem prebacivanja odgovornosti. Zvuči čudno, ali to zaista jeste tako. Naime, generalno gledano, strana koja primenjuje 3D-Secure skida sa sebe odgovornost kod neautorizovanih plaćanja . Da bi
Tokom 2014. godine preko milion građana Srbije je platilo neku robu ili uslugu na Internetu što predstavlja povećanje u odnosu na prethodnu godinu od oko 30%. Predikcije za 2015. su još bolje. Naime, trendovi ukazuju da možemo očekivati dalji rast od
Vaša Internet stranica je izlog vaše internet prodavnice, vidljiv bilo kome, ko bilo kada i bilo gde pretražuje Internet. Ako želite da vaša internet prodavnica bude uspešna, a prodaja stalno raste, morate dizajnirati svoju stranicu tako da ostavi dubok uticaj,
If you’re standing at the checkout in a brick-and-mortar store, it’s easy enough to see when fellow shoppers become agitated and annoyed. Impatiently checking the time, audible ‘harrumphs’ and negative body language are all tell-tale signs that the in-store payment