Problemi koji nastaju u vezi sa procesiranjem plaćanja su veoma povezani sa sa doživljajem neugodnosti tokom procesa kupovine. Oba problema često dovode do frustracija kupaca i, konačno, njihovog odustajanja od kupovine. Razlika je u tome što neugodnosti u procesu online
Online kupovina je suštinski veoma ugodno i prijatno iskustvo za kupca, ali, sa druge strane njima je i veoma lako kupcima da odustanu od kupovine, ako dodje do bilo kakvih neugodnosti i komplikacija tokom procesa kupovine, odnosno u doživljaju kupca
Kupci veoma često odustaju od plaćanja tokom kupovine zato što u nekom trenutku počnu da sumnjaju u trgovca i njegovu online prodavnicu. Strah od prevara jeste jedan od najčešćih razloga zbog kojih kupci odustaju od kupovine. Jednostavno, ukoliko u bilo kom trenutku tokom
Iako proces online plaćanja predstavlja manji deo posla kojim se trgovci bave u okviru svojih napora tokom online prodaje, ova finalna karika u lancu nikako ne bi trebalo da bude zanemarena. Stopa konverzije plaćanja, odnosno izmedju broja onih kupaca koji dodaju proizvod
The long list of challenges that merchants face in achieving high conversion rates can seem daunting. If one single challenge is enough to drag down potential revenue, what is a merchant to do? Fortunately, there are more than enough tools
Pokretanje bilo kakvog startapa, pa i e-commerce startapa je težak posao, pun prepreka. Medjutim kao što naš narod kaže pametan uči ne iz svojih, nego iz tudjih grešaka. Tako je i pri nastajanju ecommerce biznisa jako važno učiti iz tudjih
Šta je to online plaćanje? Ovaj termin se obično koristi za proces kupovine nekog proizvoda/usluge gde se plaćanje vrši preko interneta. Nešto preciznije, online plaćanje predstavlja transakciju izvršenu između kupca i prodavca, kada kupac: pregleda, bira, naručuje i konačno plaća
Ponosni smo da možemo da vas obavestimo da smo u funkciji daljeg olakšavanja integracije na naš payment gateway, interno razvili besplatan modul za WooCommerce, najpopularniju ecommerce platformu koju ima instaliranu preko milion ecommerce sajtova, što predstavlja preko 30% svetskog tržišta.
Platforma za mobilna plaćanja koju je razvio Execom omogućuje bezbedan, brz i optimizovan proces plaćanja koji se može primeniti kako sa udaljene lokacije (e-commerce i m-commerce), tako i za plaćanja na licu mesta. Mogućnosti primene su praktično beskonačne: na benzinskim pumpama,